woensdag 31 januari 2024

Kleurenkaartteam 1e schakel 2024: donkerblauw en celeste

De allerlaatste dag van de allereerste maand van een nieuw jaar, nieuwe schakels voor onze kleurenketting die we iedere maand met Martina rijgen. Colien mocht kiezen en koos voor een kleur waar ik nog nooit van gehoord had, behalve als meisjesnaam:  "celeste". Een mooie combinatie met mijn donkerblauw van vorige maand. Maar toen moest ik er nog een kaart mee maken en bleef de inspiratie een beetje weg....en werden het uiteindelijk toch nog 4 kaartjes 😁
Een CAS verjaardagskaart:
Een sterkte kaart:
En nog 2 kleine 10x10 kaaartjes:
 
wit, donkerblauw en celeste papier, tekststempel en labelstempel uit mijn voorraad (geen idee van het merk), vlinderstansen SU, tekststansen MD LR0768 en LR0750, rhinestones


Benieuwd naar meer creaties in de mooie kleur celeste? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand!

* kleurenkaartteam 1e schakel 2024: donkerblauw en celeste

Tot morgen voor een nieuwe kaart voor 52WTC.

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hihi, ja hoor en gelijk 4 mooie kaartjes maken Jantine!!

Caroline Cards zei

Geen inspiratie en toch 4 mooie kaarten gemaakt!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hahaha, dat is grappig. We schrijven bijna hetzelfde!
Je kaarten zijn prachtig! En wat veel! Ik vind het een prachtige combinatie.

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes!! Ik kan niet zien dat je geen inspiratie had.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaarten, een mooie kleurencombi: celeste en donkerblauw.
groetjes Alma

Grietje Jansen zei

Mooie serie kaarten, knap hoor om er meteen vier te maken.
Grietje

!neke zei

Mooie serie , knap om er 4 te maken ....ik vod 1 al lastig !
groeten Ineke

Marijke zei

Dat zijn toch nog heel wat kaartjes met deze kleuren. Mooi gedaan en leuke kaarten allemaal! Jij ook een sterktekaartje gemaakt. Ik zag er meer. Daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht! Mooi uitgewerkt! Groetjes Marijke

karin zei

Mooie kaartjes met de vlinders erop. Prachtig in deze KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Claudia's kaartjes zei

Das een mooie serie kaarten die je hebt gemaakt voor de KKT. tof
Creatieve Groetjes Claudia
Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Marfien zei

Mooie serie, wil ook wel eens een CAS kaartje maken, maar durf niet goed. Toch is dit een gaaf kaartje

martina's kaartjes zei

mooie kaartjes heb je gemaakt met de opgegeven kleurtjes, geslaagd
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Nelleke zei

Hihi, Colien heeft wel wat teweeg gebracht met Celeste. Je maakte mooie kaarten in de gevraagde kleuren. De eerste is mooi door zijn eenvoud, maar ook de anderen zijn heel gaaf geworden, 10 x 10 een mooi formaat kaartje. Groetjes Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ik denk dat velen de kleur niet kenden 😊 ik ook niet! Maar het is een mooie combinatie! Mooie kaartjes maakte je ermee voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

Nancy zei

Hey Jantine,
Fijn dat je toch de inspiratie nog gevonden hebt. Het werden 4 mooie kaartjes!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Zo ineens 4 kaarten, ze zijn dan ook mooi
Liefs Chantal

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Zeer mooie kaarten en maar liefst 4, wow. Lieve Groet Yvon.

Nancy Soetaert zei

4 kaartjes zonder inspiratie... Blogger was niet groot genoeg geweest als je dan wel inspiratie had gehad ;-)
Ik vind je kaartjes heel mooi geworden, vooral de 3 vlinderkaartjes.
Fijn weekend straks
Nancy