donderdag 1 februari 2024

Kerstkaart week 5/52 WTC

 Een nieuwe maand en alweer donderdag, tijd voor een kerstkaart voor 52WTC. Sinds dit jaar is de eerste donderdag van het jaar geen reminderkaart meer, omdat de uitdaging langer loopt, maar vergeet vooral niet mee te doen met de uitdaging "een of meerdere dieren uit het kerstverhaal"!
Op het blog van 52WTC zie je vandaag inspiratiekaartjes van Suzan en Martina.
Ik kreeg voor mijn verjaardag de geweldige set van Waffleflower: postage collage en die gebruikte ik tijdens een kletseldate met mijn vriendin.
Ik maakte een kerstkaart in traditionele kleuren en eentje in ton-sur-ton, geïnspireerd door Irene!
Deze past ook nog een beetje bij het KKT van gisteren... Helaas zijn de foto's wat donker.
Het was zo leuk om met deze set te werken en ik heb nog veel meer ideetjes, dus jullie gaan het vast nog vaker voorbij zien komen!

wit, groen en blauw papier, Waffleflower postage collage stans, stencils en stempels, inkt in diverse kleuren

Doe vandaag vooral weer mee met 52WTC, er komt altijd een DT-lid bij je langs! En vergeet ook onze uitdaging niet!


Fijne (donder)dag!

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O wat zijn ze leuk je kaartjes, deze set staat op mijn verlanglijstje maar of hij er komt... hihi heb al zoveel.

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden deze postzegel kerstkaarten!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke postzegelmal en stempeltjes
groetjes ellen

Angélique zei

Heel erg mooi allebei!

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooie kaartjes heb je gemaakt, leuke set !
groetjes Alma

Caroline zei

heel mooie postzegelkaartjes groetjes Caroline

Trudy zei

Twee prachtige kaartjes met je nieuwe setje! Super leuke set!
Groetjes Trudy

Eri zei

Wow, je hebt twee prachtige kaarten gemaakt met deze mooie postzegelmal, en de schattige stempeltjes!
Groetjes, Eri

Epie zei

Heel mooie postzegel kaartjes Jantine TOP,
Fijne dag groeten v Epie

Irene zei

Hoi Jantine, ik las je reactie dus kom direct even kijken 😊. Gaaf he deze stans en de stencils, ik ben er ook heel blij mee. Er zijn ook herfst en rozenstencils maar ik laat het bij Kerst en verder is het ook heel leuk om andere figuurtjes te verwerken op de zegels.
Zó a. kelig dat getob met de gezondheid, ik denk dat bij mij de rek er een beetje uit is dus freubel en blog niet veel.. nergens puf voor...
Lieve groet en beterschap XxIrene

Caroline Cards zei

Wat een super leuke kaarten en alle twee de varianten hebben mooie kleuren!
Groetjes, Caroline

Marijke zei

Dat is zeker een leuke stans, ben er zelfs een beetje jaloers op! Zulke leuke kaarten heb je ermee gemaakt! Allebei top! Groetjes Marijke

Marjan zei

Zo'n leuke stans dit en wat een mooie kaartjes maakte jij ermee, superleuk die kleine tafereeltjes en mooie kleurtjes ook!

Ans Gilbert zei

Het zijn 2 prachtige kerstkaarten, mooie kleuren ook!
Ik heb de stans ook, maar stempelen is echt niet mijn ding, dus vraag ik me nu al even af, wat zal ik ermee doen?
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Heel mooi Jantine !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig leuke kerstkaarten Jantine. Heel mooi gemaakt, dat is een leuk cadeau wat je gekregen hebt.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Een hele mooie postzegelkaart; je hebt hele mooie stempeltjes gebruikt en hele mooie kleuren.
Fijn weekend, Laurette

Yvonne zei

Wat zijn dit ontzettend leuke kaartjes geworden Jantine. Ik heb de postzegelmal al meer voorbij zien komen deze week, zo toevallig. Het zijn gewoon echte postzegels, zo mooi heb je ze gemaakt.

Groetjes, Yvonne.

Freubelmina zei

Ze zijn beide echt zo ontzettend mooi Jantine, knap werk xx

Nancy zei

Hey Jantine,
Oh, deze zijn super mooi gemaakt! Twee erg leuke versies!
Bij mij is deze stans van Waffle Flower gisteren ook in de bus gevallen, samen met nog andere modellen en de sjablonen. Zin om er mee aan de slag te gaan maar er ligt nog zo veel te wachten dat eerst klaar moet zijn!
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Die combi stans en stencils zijn zo leuk! Je maakte prachtige kaartjes!
Groetjes
Nancy

marian zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt met die leuke postzegel-stans.
Groetjes van Marian.

Wies zei

Een hele mooie postzegel mal. Je hebt er twee mooie kaarten mee gemaakt. Leuke stempeltjes zijn dit. En leuk om het verschil te zien van een andere kleurgebruik.

GerJanne zei

Oh ja, hij ligt hier ook nog nieuw in de verpakking. Ergsens moet ik even rust vinden voor zoiets, want ik denk dat het best ingewikkeld is. Mar het effect is groots!