woensdag 28 februari 2024

Kleurenkaartteam 2e schakel 2024: celeste en donkerpaars

 GerJanne daagt ons vandaag in Martina's kleurenkaartteam uit om het celeste van Colien te combineren met donkerpaars. De oplettende lezer las in mijn blogbericht voor 52WTC vorige week dat ik deze week geen kerstkaart met de postzegelstans ga tonen...maar vandaag is het kleurenkaartteam-dag en je raadt het al: ik heb de postzegelstans gebruikt! Ik heb er ook een sjabloon-setje bij met meer algemene figuren en die heb ik voor het kleurenkaartteam tevoorschijn gehaald. Ik begon met het combineren van Distress inkt in de kleuren "broken china" en "seedless preserves":
En andersom:
Maar dit paars was niet het donkerpaars zoals het op de inspiratiefoto van GerJanne te zien is.
Dus ging ik verder met SU-inkten "pool party" en "gorgeous grape":
Maar het "pool party" vond ik te licht om voor celeste door te gaan. 
Dus combineerde ik Distress met SU: "broken china" met "gorgeous grape":
Dat leek me de beste combi, maar ik probeerde ook nog Distress "peacock feathers" met "gorgeous grape" en die leek me ook oké voor de uitdaging van deze maand:
Dus heb ik 5 bijna dezelfde kaartjes, waarvan de laatste 2 het beste voor het kleurenkaartteam van deze maand kunnen. Er zijn er al een paar naar jarigen verstuurd en ik heb een heerlijke middag zitten spelen met mijn stans en sjablonen!

wit papier, Distress inkt "broken china", "seedless preserves" en "peacock feathers", SU inkt "pool party" en "gorgeous grape", Waffleflower postage collage stans, sjablonen en stempels, "hoera" stempel van CraftEmotions

Ook zo benieuwd naar creaties in de kleurencombinatie "celeste en donkerpaars"? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand.

* Kleurenkaartteam 2e schakel 2024: celeste en donkerpaars

Fijne (woens)dag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging (en de uitslag!) bij 52WTC! En beloofd: dan heb ik niet de postzegelstans gebruikt!

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vind ze super leuk geworden en zo zie je hoe je steeds een stapje dichter bij je gewenste kleuren komt!

Caroline Cards zei

Je hebt je heerlijk vermaakt met de inkt en een mooie serie kaarten gemaakt!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke kleurencombinatie en leuke details bij mij ook vandaag de postzegelmal op mijn blog maar met muizen.
groetjes ellen

Anoniem zei

Je bent lekker bezig geweest met je kleuren. Ze zijn allemaal leuk en inderdaad de laatste komt het beste in de buurt van het KKT. Leuk hoor deze stans. Je kunt er heel veel mee. Groetjes Marijke.

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Jantine!

Daphne zei

Haha, als je steeds een betere kleuren combinatie vind maakte je vanzelf een hele serie.
Leuk bedacht en heerlijk zitten knutselen met een stapel kaartjes als resultaat die allemaal bruikbaar zijn om te kunnen versturen, leuk leuk.

alma.heijenk@gmail.com zei

super geworden en ja dat is even uitproberen welke kleuren het dichtste bij elkaar komen voor de challenge.
groetjes Alma

!neke zei

Goed bezig geweest !!!!
Heel gaaf zo !
groeten Ineke

Irene zei

Wat een gezoek naar de juiste tinten maar nu wel een hele toffe serie met deze oh zo leuke stans en stencil!
XxIrene

Trijntje zei

Het zijn hele mooie kaarten geworden. Lekker met inkt bezig geweest. Leuk met alle patroontjes op de postzegelstans. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat ben je heerlijk met inkt aan de gang geweest met deze leuke stapel kaartjes als resultaat. Echt super leuk!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Super bedankt voor het kaartje voor Moriander. Ik had deze maand nog niet eens het duo bekeken, maar toen ik vanochtend mijn blog opende was het duidelijk en wist ik direct dat je meedeed. Leuk gedaan Jantine. X

Nancy zei

Hey Jantine,
Ach ja, een paar extra kaarten in de voorraad, kunnen geen kwaad...
Ze zijn super leuk en creatief geworden. En ja, er is voor iedereen wel een geschikte kleurencombo bij. Ik vind nr 3 het meest geslaagd... of 4... of 5... Ach ja, ze zijn allemaal even leuk!
Liefs,
Nancy

Marfien zei

Helemaal top! leuk om alle combinaties te laten zien, heb je gelijk een voorraadje. Zelf gebruikte ik tempting turquoise en perfect plum van SU

chantal zei

De postzegelmal, ik zie hem overal verschijnen. Vindt hem wel heel erg mooi
Liefs Chantal

Caroline zei

Goed gedaan hoor zo mooi groetjes Caroline

Laurespage zei

Heel mooi gedaan Jantine, je hebt je goed laten gaan met een mooi resultaat.
Een tip voor de kaart met elastiekjes. Ik heb een plexiblok genomen en daar elastiekjes rond gedaan. Ik heb smalle en bredere onder elkaar gebruikt. En dan heb ik oxide gebruikt in de gevraagde kleuren. Heel leuk om te doen.
Groetjes, Laurette

Hobby Hoogland zei

Prachtige kaartjes en zo heb je er meerdere van gemaakt.
groetjes Marjan.

Nancy Soetaert zei

leuk gespeeld met allerlei kleurtjes op zoek naar dé combinatie. Heel mooie kaartjes zo Jantine!
Groetjes
Nancy

Colien zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, gaaf effect op de postzegelmal!
Toffe KKT-combi is het, zie veel leuks voorbij komen.
grtz Colien

GerJanne zei

Hahaha, en zo heb je dan zomaar weer een aantal kaarten erbij! Ik vind ze allemaal superleuk. Grappig dat je aan het zoeken was van de juiste kleur paars. De een na laatste vind ik de beste qua kleur voor het KKT.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan met de mal! Dat is productiewerk geweest 😉 Mooi in de KKT kleuren 😊 Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Nelleke zei

Iedereen heeft zijn eigen mening over wat nu de juiste kleuren voor het KKT zijn. Maakt allemaal niet uit vind ik, het gaat om de inzet en de lol die je er aan beleeft. En ze zijn alle vijf leuk geworden, en jij een middag onder de pannen Haha. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

wat ben jij lekker los gegaan ! mooie resultaten zijn het zo geworden,
bedankt voor je deelname alweer,
grtjs,martina
x