donderdag 22 februari 2024

Kerstkaart week 8/52 WTC

 Hopelijk worden jullie het nog niet zat, maar voor deze kerstkaartendonderdag bij 52WTC heb ik alweer kaartjes gemaakt met mijn postzegelstans... Ik vind hem zo leuk!
Vandaag gebruikte ik vintage dp voor de postzegels en voegde alleen een tekstje en wat envelopjes toe (de brievenbus-stans van MD die ik heb was te groot, dat was mijn eerste idee).
Op 52WTC zie je inspiratiekaartjes van Bep en Ingrid deze week.
Simpel binnenkantje:
En nog een met wat drukker papier:
en ook een simpel binnenkantje:
crèmekleurig papier, dp ModaScrap "Xmas Vintage", Waffleflower postage collage, envelopjes MD LR0275, tekststans SL-ES-CD118, tekststempels CarlijnDesign

Je kunt nog tot a.s. zondag, 25 februari 20 uur, meedoen met onze maanduitdaging "gebruik 1 of meer dieren uit het kerstverhaal".
Uiteraard is er ook alle ruimte voor je wekelijkse kerstkaart op 52WTC. Er komt altijd een DT-lid bij je langs!


Fijne (donder)dag! 

PS volgende week heb ik een kerstkaartje zonder de postzegelstans 😁

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het gaat echt niet vervelen Jantine, juist leuk weer 2 mooie kaartjes gemaakt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de postzegelstans, nee hoor gaat niet vervelen heb er zelf ook eentje gekocht van de week dus zullen er bij mij ook wel kaartjes langs gaan komen met deze stans
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een leuke postzegelkerstkaartjes!

Caroline zei

weer heel anders dan jouw vorige kaart, mooi gedaan, groetjes Caroline

Annemarie en Merit zei

Zo krijg je al een leuke verzameling met die leuke postzegel mal.
Weer heel anders dan die van vorige week, zo zie je als je de zelfde materialen gebruik maar ander papier krijgt het weer een heel andere uitwerking.
liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Weer 2 mooie kaartjes met de stans, leuk zijn ze!
grtz Colien

GerJanne zei

Hahaha... misschien volgende week bij mij wel een met de postzegelstans! Ze zijn leuk!
Bij mij dus een kaartje door jou aangestoken! Nee , niet het kaartje... ik!
Hihihi...dat blokje vind ik zo lastig, maar u toch en manier gevonden alvast voor 1 kaartje.

Trudy zei

Ik ben je kaartjes nog lang niet zat met de postzegelmal! Ze zijn erg leuk!
Ik heb de mal ook dus bedankt voor alle inspiratie!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Ik vind deze stans leuk hoor! Dus weer leuke kaartjes heb je ermee gemaakt! Groetjes Marijke

Angélique zei

Leuke kaarten allebei, de envelopjes staan er heel leuk op.

GerJanne zei

ha Jantine,
misschien volgende week wel van mij een kaartje met deze stans! Ligt al vanaf begin november op mijn tafel...
Jouw kaartjes zijn leuk! En mijn kaartje van vandaag is door jou gekomen...je hebt me aangestoken om dat papierblokje weer te pakken.

!neke zei

Hij is weer super leuk !!!!
Ik kan er nog steeds niets mee.....
groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Het zijn 2 mooie kerstkaarten met deze stans, de 2de vind ik wel mooier qua papier en natuurlijk zijn je binnenkanten ook weer top!
Groetjes,
Ansx

karin zei

Echt leuk zo'n kaartje met deze stans, dat geeft een leuk effect. Mooi met de envelopjes erop.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Nee hoor verveelt mij niet. Deze twee zijn ook weer leuk. Mooi met de kleine envelopjes . Groeten Trijntje

Eri zei

Je hebt weer twee mooie kaarten gemaakt met de postzegelstans. Tof die envelopjes erbij.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Deze verveelt echt niet want jij weet er steeds weer iets heel anders van te maken Jantine, deze zijn ook weer erg leuk xx

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een super leuke postzegelkaart maakte je met dit papier...
Goed gevonden!
Liefs,
Nancy

Marjan zei

Het blijft een leuke stans, welk papier je ook gebruikt. Maar met dit vintagepapier gaat het ook erg goed, leuke kaartjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Jantine, een dag later want gisteren werd ik overal in de spam gezet. Deze leuke stans heeft zoveel mogelijkheden, dat laat jij nu weer zien met deze gave kerstkaarten. Die word ik dus niet snel beu. Leuk dat je ook meteen de binnenkant weer decoreert. Ik neem me dat steeds voor maar vergeet het steeds ;)
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Weer twee leuke kerstkaarten met de postzegelstans. En vervelen doet het zeker niet. De kaarten zijn toch steeds weer anders.

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind het dp van je je eerste kaart geweldig. Ik ga eens zoeken of ik deze nog ergens kan vinden. De postzegelmal is ook helemaal top.


Lieve groet, Petra

Femmy zei

Mooie kerstkaarten Jantine, die stans is ook erg leuk en ook op vele manieren te gebruiken. Groetjes Femmy