donderdag 18 januari 2024

Kerstkaart week 3/52 WTC

 De derde donderdag van januari alweer, blue monday ook alweer gehad 😜, op naar de orde van de (donder)dag: een verse kerstkaart voor 52WTC! Vandaag laten Annemarie en Merit en ik zelf onze kaarten zien op het blog.
Ik ging nog even door met mijn restjes en dit keer met inspiratie van Sarah, die een keer schreef dat ze met die laatste restanten bepaalde ponsen pakt en ze zo verwerkt. Ik pakte mijn hexagon pons erbij en wist er zowaar nog een aantal te ponsen, met dit resultaat:
Wel weer bijzonder als je dan bedenkt hoe lang je nog met die hexagons aan het schuiven bent voor ze naar je zin liggen 😊
Ik had er nog een paar over, daarmee maakte ik dit kaartje:
wit, turquoise en bordeauxrood papier, dessinpapier uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, hexagonpons van Vaessen, tekst Carlijn Design, rhinestones uit voorraad

Doe je ook weer mee met 52WTC? Er komt altijd een DT lid bij je langs!








Fijne (donder)dag!

22 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
Zo mooi van kleur, ze springen je tegemoet van het scherm.
Fijne dag,
Hetty

Anita van Deur zei

Leuke en mooie kaarten laat je zien, mij lukt het nooit om de restjes zo te verwerken knap gedaan.

Caroline zei

ideaal voor restverwerking, heel aparte kaarten
groet Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de hexagons van het leuke design papier
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi voorbeeldkaartje, en ja ik vind dat frisse blauw wel heel leuk er bij.
groetjes alma

marja kenter zei

Ze zijn heel mooi geworden en een mooie manier om restjes te verwerken. Mijn Willy Wortel lampje begon te branden in mijn hoofd want ik vind het een heel leuk idee. Toen las ik jouw zinnetje over het schuiven en zat in mezelf te lachen want ik ken het, dat schuiven met die hexagons. Toch ga ik het ook weer eens proberen. Heb morgen een kletsendag met mijn dochter, mooi idee om dit eens te gaan doen. Bedankt voor het idee.
Fijne dag en groetjes

Trudy zei

Wat super vrolijk met al die restjes papier, goed idee!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee strakke, frisse kerstkaarten Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Leuk idee om zo de restjes op te maken!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke vrolijke kaarten heerlijk om zo je restjes weg te werken....laatste wilden wij ook zo iets doen, Merit had een mal van een HEXAGON, dachten we want deze had 5 kanten nou dan wordt het nooit wat krijgt veel te grote open gaten ertussen, we stonden eerst wel even raar te kijken hoe het kon...maar toen we telden zagen we dat we een zijde te kort hadden.

Liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Die hexagons zijn wel leuk! Handig zo'n mal! en lekker weer wat restjes weg gewerkt! Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Zo kom je op een mooie manier van je restjes af.

groetjes van Ank

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Jantine!
Ook wil ik je nog bedanken voor het mooie verjaardags kaartje dat ik van je gekregen heb.
Groetjes Suzan

Laurespage zei

Wat een leuk idee om weer wat restjes te verwerken.
Een hele mooie, stijlvolle kaart. Wil ik zeker ook eens proberen.
Fijn weekend, Laurette

Angela zei

Ideale kaart voor restjes Jantine! Vind 'm zéér geslaagd.
Het bewijs dat leuke kaarten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn!

Eri zei

Je kaarten zijn superleuk met al die hexagoons in de verschillende papiertjes.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat knap om zo je laatste restjes op te maken, het zijn 2 hele mooie kerstkaarten met hexagons geworden,
groetjes
Ansx

GerJanne zei

Oh ik moet wel lachen dat ik nog steeds deze restjes zie! Je bent echt goed bezig! Ik heb gisteren een blokje opgemaakt. Verbazend hoeveel je nog met restjes kunt doen. Jouw kaartjes zijn weer leuk!

Freubelmina zei

2 hele leuke kaartjes en wat heb je de restjes goed benut zeg xx

Nancy zei

Hey Jantine,
Dankjewel voor de verjaardagwens op mijn blog.
Leuk dat je zo restjes op jouw kaart kan verwerken...
De kaart van vorige week heb ik gemist, maar die is super leuk ook.
Liefs,
Nancy

marian zei

Ook dit is weer een heel leuk idee voor restjes en er dan ook nog een super leuke kaart mee te maken.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Beide leuk !!!!
groeten Ineke