donderdag 28 december 2023

Kerstkaart week 52/52 WTC

 Het jaar is rond, week 52 bij 52WTC! Tijd voor de allerlaatste uitdaging van 2023 en Suzan mocht kiezen: een kerstman of kerstvrouw op je kaart. Mijn vel van het KKT lag nog op mijn werktafel en jawel, daar stond de kerstman op, in silhouet, dat wel, maar een kerstman is een kerstman!
Dus waagde ik me op de valreep nog aan de hit van 2023: de dieptekaart. Leuk om te doen, maar het verder versieren/aankleden vind ik wel lastig. Ik heb het nu bij de tekst en wat sterren gehouden.

crème en donkerblauw papier, dp Action, vakjesstans denk ik ook van Action, tekststans Lawn Fawn, enamel sterrenstickers uit voorraad

Doen jullie weer mee met de uitdaging van deze maand bij 52WTC? Vanaf morgenochtend 7 uur kun je je inzending plaatsen, tot 4 januari 23.55 uur.
Als je vandaag je wekelijkse kerstkaart plaatst op 52WTC komt er natuurlijk ook altijd een DT lid bij je langs.

Ik was begonnen met mensen persoonlijk bedanken voor de kerst- en verjaardagskaarten, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer, vanwege mijn wazige hoofd (Long Covid) en toen wist ik niet meer wie ik al gehad had, dus mijn excuses als je geen persoonlijk berichtje hebt gekregen, maar wel heel veel dank voor de mooie kaarten! Ze hangen allemaal te shinen in de kamer. Ik probeer nog een keer een foto te maken bij daglicht als ik er aan denk.

Goede jaarwisseling, voorzichtig met vuurwerk!
En hopelijk tot blogs volgend jaar.

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een super leuke diepte kaart, alle goeds voor 2024.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi dieptekaartje met het mooie design papier
fijne jaarwisseling en een goed 2024
groetjes ellen

Je@net zei

Erg mooie dieptekaart, Jantine!

Epie zei

Prachtige kerstkaart met diepte Jantine , het nieuwe
jaar staat voor de deur , daarom ook n fijne jaarwisseling!!
Groetjes Epie

Diny zei

Prachtig kaartje Jantine....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Sarah zei

Ook leuk! Mij heb je bedankt. Bij jou zullen het zowel kerstkaarten als verjaardagspost zijn.
Je living zal volhangen. X

!neke zei

Mooie kaart !
Ik vind trouwens dat een zg.dieptekaart geen versiering nodig heeft !
groeten Ineke

Marijke zei

Wat en mooi papier heb je gebruikt voor je dieptekaartje! Ik vind het ook lastig er iets bij te doen en dat schijnt niet te hoeven! Maar je hebt het leuk gedaan. Jij ook bedankt voor je mooie kaartje en een fijne jaarwisseling voor jullie! Hopelijk hebben ze volgend jaar een nieuw medicijn voor je! Groetjes Marijke

Trudy zei

Erg leuke kerstkaart en het lijkt mij idd ook lastig om die dieptekaart verder te versieren dus ik geloof dat ik er maar niet aan begin!
Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je dieptekaart is heel mooi geworden Jantine en ik vind juist dat bij deze kaarten niet heel veel extra's nodig is.
Lieve groetjes Miranda

Anita zei

Super leuk gedaan Jantine.
Je vraagt het patroon van het doosje met kaartjes. Dat kan hoor. Heb er een workshopbeschrijving van.
Stuur maar even een mail naar alakaart@gmail.com
Gr. Anita

Wies zei

Mooie dieptekaart met het silhouet van de kerstman in de slee en zijn rendieren.
Vast een goede jaarwisseling toegewenst.

Suzan zei

Prachtig kaartje Jantine!
Fijne jaarwisseling gewenst!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Mooie dieptekaart heb je gemaakt en inderdaad er past weinig versiering op, dus maak ik deze niet zo vaak. Op zich vind ik ze wel leuk en je kunt er afbeeldingen op kwijt, die anders maar blijven liggen.
Fijne jaarwisseling,
groetjes Ansx

GerJanne zei

Ja echt balen van die long covid! Zo'n wazig hoofd is naar.
Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik ook net als jij begonnen was met bedanken en dat de dagen vlak voor kerst zo druk waren dat ik delaatste helemaal vergeten ben. Nou ja....
Je kaart is mooi en subtiel hoor de kerstman op deze manier!

Eri zei

Een leuke dieptekaart, en meer versiering dan de tekst heeft het ook niet nodig!
Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2024!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Leuke diepte kaart. Het versieren is soms best lastig… maar soms hoeft er ook niet zoveel op. Dat denken we soms. Ik begrijp dat je vast loopt met het bedanken… dat heb ik ook zonder long COVID. Er komen ineens zoveel kaarten op je af…. . Alvast een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

Marja Sch zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Vervelend hoor die longcovid. Groetjes Marja

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een leuke kaart maakte je! Ik heb eigenlijk helemaal nog geen enkele dieptekaart gemaakt... Vind ze wel leuk maar ben er zelf nog niet aan begonnen, altijd zo veel andere projecten die liggen te wachten...
Fijn eindejaar! Hier is vuurwerk overal verboden, zeker met de wind die er aan komt...
Liefs,
Nancy

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een spannende kaart. Niet alleen de diepte maar ook de donkere kleuren die je koos.



Lieve groet en een fijne jaarwisseling, Petra