donderdag 21 december 2023

Kerstkaart week 51/52 WTC

 Hoewel de kerstkaarten al op de post zijn, is het gewoon kerstkaartendonderdag bij 52WTC! Op 52WTC laten Martina en Marijke vandaag hun inspiratiekaartje zien, tenslotte wordt het ook in 2024 weer kerst...
Ik gebruikte voor de kaart van vandaag de laatste grote stukjes dp uit mijn op te maken pakketje. Maar toen ik een foto maakte van de kleine stukjes die ik nu nog heb vond ik het nog steeds best veel, het lijkt wel eindeloos...
Ik bedacht zelf een lay-out aan de hand van de stukjes papier en matte alles op donkerbruin, vanwege de label die ik nog had:
Aan de binnenkant een strookje:
wit en donkerbruin papier, dessinpapier en label uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn,  enamel sterren en hulst van Simple Stories "Classic Christmas", stempel binnenzijde Carlijn Design

Dit zijn de stukjes die ik nu nog heb...
Doen jullie, ook al is het bijna kerst, toch gezellig mee met 52WTC? Het wordt vanzelf ook volgend jaar weer kerst èn er komt nu altijd een DT lid bij je kijken.

Mijn man wordt vandaag 64 en ik heb al steeds het liedje van The Beatles in mijn hoofd (when you get older, losing your hair...) Ik weet niet precies wanneer ik in de gelegenheid ben om langs te komen, maar ik kom zeker een dezer dagen. 

#useyourstuff!







Alvast fijne kerstdagen gewenst!

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je man, mooie dag samen.
Je kaart is weer een hele leuke zo met de vakjes met verschillend papier.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het verschillende dp verwerkt in de vakjes
groetjes ellen

Sarah zei

Leuke grote-restjes kaart. Als ik echt voldoening wil hebben en alles wil opgebruiken tot kleine restjes. Dan maak ik van wat jij nog hebt liggen met mijn kleinste vijfhoekpons en vlaggetjespons nog deze vormen en amuzeer me dan om daar nog de allerlaatste kaarten mee te maken. Fijne feestdagen x

Je@net zei

Wat een leuk idee om zo alle restjes weg te werken.
En gefeliciteerd met je man. Maak er een gezellige dag van vandaag!

Eri zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Een fijne dag toegewenst. Je hebt een leuke kleurige kaart gemaakt met al de restjes.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Dat is een leuk idee met je restjes! Ik heb er ook zoveel dat ik me voorneem toch wat vaker iets met restjes te gaan doen! Maar ja ik ben al heel veel in het voren aan het maken dus of dat ook helemaal lukt!? Maar jouw kaartje is top en heel leuk gedaan! Ik wens jullie fijne feestdagen en voor 2024 veel gezondheid en hopelijk is dan die nare corona weg! Groetjes Marijke

Laurespage zei

Heel mooi deze kaart met restjes, ik ben ook altijd zo,gelukkig als ik iets kan maken met restjes die eigenlijk in de vuilbak mogen.
Zeker geslaagd en goed bedacht.

Fijne kerst, Laurette

Diny zei

Wat een leuk kaartje Jantine!
Je hebt nog over....dus daar zien we nog wel een mooi kaartje van verschijnen binnenkort denk ik!
Bedankt voor je kaartje dat vandaag bij ons in de bus lag!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je man Jantine. Knap hoor dat je zo je restjes opmaakt, ik had ze al lang weggegooid LOL.
Fijne, knusse dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je man. Maak er nog een leuke avond van. knap van je om de restjes zo op te maken. Ik wil jou nog hartelijk bedanken voor de mooie kaarten discriminatie van je kreeg voor mijn verjaardag en kerst. Alvast fijne kerstdagen Groeten Trijntje

Rina zei

Mooi kaartje met die restjes. Er gaan vast nog wel meer kaartjes volgen als ik eens naar die andere stukjes kijk.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Gefeliciteerd met je man! En ik ga ervan uit dat je nog steeds van hem houdt, nu hij sixty-four is! Grappig dat je you schrijft, heb je het voor hem gezongen in deze aangepaste versie? LOL
Je kaartje is leuk en het is herkenbaar, dat er soms geen eind lijkt te komen aan een blokje. ben benieuwd of je er nog een kaart mee gaat maken of dat je het 'per ongeluk' in de papierbak laat verdwijnen

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind dit een hele leuke kaart.
Fijne kerstdagen.

Lieve groet, Petra

Wies zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Leuke kaart heb je met deze papierrestjes gemaakt.
Ik probeer ook regelmatig een kaart met mijn papierresten te maken, maar opmaken lukt niet......er komt ook steeds weer wat bij.😉

Ans Gilbert zei

Op de eerste plaats nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man..ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
Je maakte een mooie restjeskaart, leuk met het label erbij.
Fijne kerstdagen,
Groetjes,
Ansx

Marjolein zei

Oh nog gefeliciteerd met je man! Hopelijk heeft hij een mooie verjaardag gehad. Best een uitdaging om van de restjes een kaart te maken: deze is goed gelukt en mooi geworden. Fijne Kerstdagen gewenst! Groetjes Marjolein