woensdag 27 december 2023

Kleurenkaartteam 12e schakel 2023: crème en donkerblauw

 Ineens kreeg ik een mail van Martina, dat ik de kleuren voor deze maand mocht kiezen. Dat was krap een jaar geleden ook al zo, dus het verraste me een beetje. Maar ik koos een "makkelijke" weg, door donkerblauw met het crème van Nelleke te combineren, dat past wel bij deze donkere dagen in december.
Toen moest ik tussendoor ook nog tijd vinden om er iets mee te maken, natuurlijk. Het dp dat ik in gedachten had was te wit met donkerblauw, dus dat ging niet. Toen vond ik in een oud Action blok, dat er nog lag vanwege de doosjes die ik maakte, een mooie nachthemel met crème sterren, dus die heb ik gebruikt en maakte er toen maar 2 kerstkaartjes mee:
De binnenkant kreeg het afgesneden gouden randje:
crème en donkerblauw papier, dp uit oud Action blok, stansje van Hobby2Do, tekst voorkant Boekenvoordeel, gestanst met SU pons, tekst binnenzijde Carlijn Design


Ook zo benieuwd naar meer creaties in deze kleuren? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand!

* kleurenkaartteam 12e schakel 2023: crème en donkerblauw

Tot morgen voor de laatste uitdaging van 2023 bij 52WTC! 

17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met dit Kerst tafereeltje.
Fijne dag en groetjes, Caroline

Daphne zei

Mooi hoor!!
Soms heb je iets in gedachte, dat is het nèt niet, maar gelukkig kwam je dit papier nog tegen.

Femminde zei

Dit ziet er echt super mooi uit!! Tof in de door jou bedachten kleurencombi.
Fijne jaarwisseling alvast en tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

He das een supertoffe creatie naar de kleuren van de KKT
Een toffe jaarwisseling gewenst !
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes in de KKT kleuren Jantine!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Mooie kaarten in de gevraagde kleuren, zo`n kerststalletje heeft wat vind ik zelf.

Marijke zei

Een mooi stel kaarten heb je gemaakt. Ik had ook dat idee van de nacht uit hetzelfde boek, maar ik had het al meer gebruikt dus niet veel meer over. Leuk gedaan met dit stansje zo dubbel te stansen. Ik vind dit een moeilijke stans om iets mee te doen, maar zo kan het goed! En je doosjes van hieronder waren echt bijzonder. Kan me voorstellen dat het wat zweet en tranen heeft gekost maar ze waren prachtig! Nogmaals bedankt daarvoor! Groetjes Marijke

Je@net zei

Prachtige kaarten in deze kleurencombi!

Nancy zei

Hey Jantine,
Dankjewel voor deze mooie kleurencombinatie!
Jouw kaartjes zijn erg mooi, altijd fijn om een schaduw achter je gestanste afbeelding te zetten...
Ik dacht er pas vanmorgen aan om mijn kaart te maken en gebruikte het vuurwerk dat op mijn tafel lag... Blijkbaar was ik niet de enige met dat idee!
Fijn eindejaar gewenst!
Liefs,
Nancy

Marfien zei

Hele mooie kaartjes in deze kleuren, gaaf DP

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes, leuke achtergrond en wat een goed idee om die mal zo verspringend in 2 kleuren te gebruiken!
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

een geslaagd kaartje heb je gemaakt met deze snijmallen,
Fijn dat je er deze maand weer bij bent, dank je wel !
Grtjs, Martina

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes zijn het Jantine! En je pots hieronder is helemaal geweldig. Wat een mooie kerstpresentjes heb je gemaakt! Wat een werk! Maar het ziet er gewoon professioneel uit. Dat is zo leuk krijgen. Je hebt vast wel een boel reacties via je man gehad..

Nelleke zei

Je koos echt een hele mooie kleur bij zeg! En deze twee kaartjes vind ik ook helemaal supergaaf!
Prachtige scène. Groetjes Nelleke

chantal zei

Echte kerstkaarten met kersttaferelen. Mooi
Liefs Chantal

Sarah zei

Heel stemmig! Bij mij is jouw gekozen donkerblauw wat lichter uitgevallen, maar volgend jaar kan ik het mezelf weer wat makkelijker maken. X