zondag 24 december 2023

In plaats van kaartjes...

 Voor een aantal mensen maakte ik dit jaar een leuke kerstattentie in plaats van een kaartje. Een heel gepas en gemeet, maar ook wel weer heel leuk. Ik begon voor mijn teammaatjes van 52WTC:
Een close up:
En nog eentje met het deksel er af:
Toen voor mijn oude teammaatjes van LuMar, waarvan de webwinkel overigens nu ook gesloten is, Petra en Rob gaan lekker van hun pensioen genieten!
En een close-up: (iets andere inhoud!)
En toen ook nog voor de collega's van mijn lief:
En zo kwam ik er achter dat het papier in de nieuwere blokken van de Action dunner is dan in de oudere... jammer, want het gaf lekker veel stevigheid aan de doosjes.

rood en groen papier uit voorraad, diverse Actionblokken, labelpons, lint uit voorraad, Merry Christmas thee en Love thee, handcreme en doucheschuim van DM drogist in Duitsland, glitterwaxinelichtje van Action, ferrero chocola uit Duitsland, mica, snijmal Marianne Design (weet het nummer niet)

Voor iedereen heel fijne kerstdagen, hoe en met wie je ze ook doorbrengt!


6 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wow wat een geweldige cadeautjes heb je gemaakt, wat een verwennerij als je zoiets krijgt!

Jullie ook fijne feestdagen!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

Ja en wij kregen zo'n ontzettend leuk kadootje... wat een werk zeg om die allemaal te maken..
heel erg bedankt namens Mij en Merit.

!neke zei

Super mooi Jantine !!!
Je doosje staat hier nog te shinen hoor !!!
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Ik wens jullie Gezellige Kerstdagen toe!
Beautiful card, really awesome!!!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Daphne zei

Dat zijn zulke leuke dingen om te maken en nog leuker om te krijgen.
Wat een werk, maar wat zijn ze mooi gelukt allemaal.
Doosje zelf verzonnen?
Er zit veel liefde in, dat zie je gewoon

Sarah zei

Super mooi! Wat een werkje, maar heel leuk om te geven x