donderdag 14 december 2023

Kerstkaart week 50/52 WTC

 Ja ja, week 50! Van de 52WTC zijn er alweer zoveel voorbijgevlogen. Toch ook vandaag een kerstkaartje, wordt het dit jaar niet verstuurd dan ligt het vast klaar voor volgend jaar...
Ondertussen druppelt hier de verjaardagspost gezellig binnen (ik doe mijn best het nog niet te openen, maar tot zaterdag te bewaren!).
Ik gebruikte weer papier uit iDEE&post, bijna de laatste grote stukken. Door de combinatie van vrij natuurlijke kleuren uit dit verder vrij kleurrijke pakketje dacht ik ineens aan een pakket van CraftEmotions: Christmas Nature, dat ook al heel lang in mijn kast ligt (ik deed er in oktober 2016 een demo mee bij LuMar hobby, een leuke hobbywinkel die helaas inmiddels alleen nog online bestaat). Ik vermoedde dat vanwege de kleuren een afbeelding uit dat pakketje wel zou passen en dat klopte:
Aan de binnenzijde ook een strookje dp:
Wit en groen papier, dessinpapier uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, afbeelding en tekst uit CraftEmotions "Christmas Nature"(2016), enamel dots Simple Stories "Classic Christmas", stempel binnenzijde Carlijn Design gestempeld met SU Mossy Meadow inkt

Vandaag tonen Miranda en ik onze inspiratiekaartjes op 52WTC. Ook is daar de uitslag van de uitdaging met embossingfolders te vinden. Doen jullie ook weer mee met een kerstkaart? Er komt altijd een DT lid kijken. 

#useyourstuff!







Fijne (donder)dag! Het kan wat langer duren voor ik mijn blogrondje maak, maar ik kom zeker nog bij jullie langs!

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke sketch
groetjes ellen

Caroline zei

Heel leuk kaartje!
Groetjes Caroline

Eri zei

Een leuke kaart Jantine, alles past heel mooi bij elkaar.
Groetjes, Eri

marian zei

Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt en ook wil ik je nog hartelijk bedanken voor de prachtige kerstkaart die ik gisteren in de brievenbus vond.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

Dat papier ken ik, hier liggen er alleen maar restjes van. Hij is leuk geworden. Tevens wil ik je bedanken voor jouw mooie kerstkaart, die krijgt een plekje aan de lijn.
Als het goed is heb je vanmiddag post ontvangen, knap dat je het bewaard tot zaterdag.
Groetjes en ene fijne dag zaterdag, Nelleke

Marijke zei

Een mooi kaartje Jantine met deze natuur tinten! Groetjes Marijke

!neke zei

Mooi je kaart !!!
En bewaren je verjaardagspost ....leuk toch !
groeten Ineke

Laurespage zei

Jantine, je kaartje deze week, is Supermooi en hele mooie kleuren.
Ier is iets misgegaan toen ik mijn kaart wou koppelen aan de 52 WTC en heb die van jou erop gezet met mijn blog eraan gekoppeld en krijg het er niet meer af sorry…. Kan jij eens proberen. fijne dag,
Laurette

Eri zei

Hier ben ik nog een keer om je te bedanken voor je prachtige kerstkaart!
Groetjes, Eri

Rina zei

Mooi kaartje met dat plaatje en mooie kleuren gebruikt.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Rina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart in rustige natuurkleuren Jantine. Mooi opgebouwd en een leuk plaatje. Als het goed is zit mijn felicitatie-kaart er ook tussen. Alvast een fijne dag gewenst.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart in rustige natuurkleuren Jantine. Mooi opgebouwd en een leuk plaatje. Als het goed is zit mijn felicitatie-kaart er ook tussen. Alvast een fijne dag gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

Trudy zei

Leuke kaart en papier past idd perfect bij het plaatje!
Groetjes Trudy

Sarah zei

Mooi. Alles past inderdaad!

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en prachtige natuurkleuren.

Lieve groet, Petra

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een leuke kaart laat je hier weer zien!
Nu mag ik maandag echt niet vergeten om ons verjaardagsverhaal te posten hé!
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Aparte sketch, ik vind het een hele leuke kaart.

Femminde zei

Wat super mooi bij elkaar gezocht!! Ik ben ook met oude papiertjes bezig. De meeste van voor 2012. 't wordt wel minder maar denk dat ik nog wel een jaartje vooruit kan.
Fijne week!! (en alvast fijne feestdagen)
Groeten van Femminde