woensdag 6 december 2023

Dag Sinterklaasje!

 Aangezien wij in het weekend al bezoek hadden gehad van de Sint ging ik gisteravond gewoon naar yoga.
Voor mijn yogamaatjes maakte ik een aardigheidje namens de Sint:
Bovenaanzicht:
Achterkantjes:
Heel simpel, want de kraftdoosjes zijn van de winkel met de A. Leuk papier en labels van Marianne Design "pakjesavond", wat stickers uit mijn voorraad en klaar is Piet!
Ik stopte er lekkere thee en een waxinelichtje in. Om het cupje van het lichtje een leuk washitapeje. Ik vergat de inhoud te fotograferen...

Het werd leuk ontvangen :-)

Tot morgen met de reminder van de uitdaging bij 52WTC!

7 opmerkingen:

Sarah zei

Dat ziet er heel leuk uit. Ik wil wel je yoga-maatje zijn. 😉

Anita van Deur zei

Geen wonder dat het goed ontvangen werd, ziet er top uit.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat leuk gedaan zullen ze vast blij mee geweest zijn.
gr Alma

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel. 
What a sweetie. I love it.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Nancy zei

Hey Jantine,
Oh, die zijn super leuk geworden!
Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Wat een leuk idee Jantine, omme onthouden. De doosjes heb ik ook in huis en het is ergleuk om zo’n kleinigheid te maken. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Wat super attent is dit en wat ziet het er gezellig uit!
Een verrassing krijgen is altijd leuk he?!