donderdag 7 december 2023

Kerstkaart week 49/52 WTC

 Vandaag de reminder voor onze uitdaging bij 52WTC! Tot vanavond 23.55 uur kun je nog meedoen!
Mijn voorbeeldkaartje(s) van deze week maakte ik bij Kristie, tijdens een workshop. Ik gebruikte een embossingfolder van Stampin'Up!, op het ene kaartje in de lengte, op de andere in de breedte, waardoor de sneeuwdichtheid anders is :-)
Kaartje 1:
Met binnenkant:
Kaartje 2:
Met binnenkant:
alle materialen SU met dank aan Kristie! Behalve de stempel aan de binnenzijde van kaart 2, die is van Carlijn Design

Doen jullie weer mee met 52WTC? Vandaag kun je je wekelijkse kerstkaart op de blog plaatsen, of je deelname aan de uitdaging. Let goed op welke kaart je waar plaatst! 
Er komt altijd een DT lid bij je langs.


Fijne (donder)dag!

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk zijn deze lieve ijsberen op je kaarten!

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en leuk dat je ook de binnenkant hebt versierd.
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Heel leuk allebei! Grappig het verschil met staand en liggend.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de ijsberen erop
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke serie kerstkaarten met de ijsberen Jantine.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Altijd leuk de vallende sneeuw, zeker bij ijsberen!
XxIrene

marian zei

Erg leuk hoor deze kaart met de ijsbeer.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Twee leuke karten met de ijsberen in het winterse landschap.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een gezellige leuke kaartjes met de ijsberen!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes, deze embos folder heb ik ook en al heel vaak gebruikt, blijft leuk.
gr Alma

Marijke zei

Twee mooie kaartjes met de embossing sneeuw! Leuk die ijsberen. En wat een leuke giftjes voor je yogadames! Zo mooi gemaakt! Lief hoor! Groetjes Marijke

!neke zei

Super leuk met die beren !
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee leuke kerstkaarten, goed gezien van die sneeuw dichtheid Jantine. De ijsberen zijn ook leuk.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Dat sneeuw effect komt heel mooi uit op je kaartjes. Heel mooi gedaan.
Groetjes Rina

Anoniem zei

Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten zijn het geworden en ook leuke binnenkanten, grappig dat het effect van de embossingfolder bij de 2 kaarten verschillend is,
Groetjes,
Ansx

Nancy zei

Hey Jantine,
Ook hier twee super mooie kerstkaarten met embossing.
Dankjewel voor de melding dat ik mijn kaart vergeten te plaatsen ben bij de uitdaging. Kwam er vanmorgen ook achter en nu is het te laat, jammer. Want ik heb me deze week echt in bochten moeten wringen om ze nog te maken... Echt jammer... Ben er zelf ook best tevreden over... Niks meer aan te doen!
Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Hé das een leuke kaart
Oh, this is so cute
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Kaartenkraam zei

Leuke kaartjes!

groetjes van Ank

Laurespage zei

Mooie winterse kaarten en mooi afgewerkt, zelfs aan de binnenkant gedacht.
Groetjes, laurette

karin zei

Mooie kaartjes met het ijsbeertje erop.
Groetjes,
Karin

Freubelmina zei

Lekker bezig geweest Jantine, wat zijn ze beide leuk met de schattige ijsbeer 🐻‍❄️

Nancy Soetaert zei

Leuke ijsbeerkaartjes met deze sneeuwembossingfolder!
Groetjes
Nancy